Oldalak

2013. január 4., péntek

Isten a legjobbat akarja nekünk



Hisszük, hogy mennyei Atyánk ismeri szívünket és vágyainkat, tökéletesen ismer bennünket, szeretne megőrizni minket minden fájdalomtól és minden rossztól. A legszebb életet akarja nekünk ajándékozni itt a földön és az örökkévalóságban.
"Amit szem nem látott, fül nem hallott, ami az ember szívébe föl nem hatolt, azt készítette Isten azoknak, akik szeretik őt." (1 Kor 2,9).



Hittel fogadjuk mennyei Atyánk meghívását egy örök, boldog, szellemi/lelki kapcsolatra, amely már most elkezdődik bennünk a keresztséggel és a megtéréssel, a Jézusba vetett hittel, a Szentlélek által.
"Atyám, azt akarom, hogy ők is, akiket nekem adtál, ott legyenek velem, ahol én vagyok, hogy lássák dicsőségemet, amelyet nekem adtál, mert szerettél engem a világ teremtése előtt." (Jn  17,24).